Екатерина ХрамоваНиколай ЗасульскийВадим ПустотинОлеся Стойко и Мила КрутченкоМарина ГолубВладимир ЧеповойАлександра ГоворухаТатьяна АтаянОльга ВороноваВиктория БорщенкоКир Горшков
Екатерина Храмова
Главная События Эффективный маркетинг для украинских производителей
30 Июня 2015

Эффективный маркетинг для украинских производителей

25 июня в Киеве в конференц-зале Киевской торгово-промышленной палаты прошла первая конференция «Эффективный маркетинг для украинских производителей».

Мероприятие собрало около ста представителей малого и среднего бизнеса Украины, преподавателей вузов, общественных деятелей, специалистов в области социальных и коммерческих коммуникаций.

 

Конференцию открыли Николай Засульский (президент Киевской торгово-промышленной палаты) и Екатерина Храмова (глава оргкомитета проекта «Підтримай українське», управляющий партнер ooh-оператора «Прайм групп»).
На конференции прозвучало десять докладов ведущих украинских специалистов в области коммуникаций: Андрея Кашпура, советника по репутации «Прайм групп»; Вадима Пустотина, директора бренд-консалтинговой компании «Следопыт»; Олеси Стойко, директора PR-агентства Pointer и Милы Крутченко, стратегического директора digital-агентства AdPro; Марины Голуб, управляющего партнера «Голуб и Шинкаренко»; Владимира Чепового, шеф-редактора делового издания «Бизнес»; Александры Говорухи, коммерческого директора Ekonomika Communication Hub; Татьяны Атаян, маркетинг-менеджера фармацевтической компании «Сперко Украина»; Ольги Вороновой, Head of Implementation GroupM Ukraine; Виктории Борщенко, руководителя отдела маркетинг-анализа телевизионного канала «UA: Перший»; Кира Горшкова, CEO креативного рекламного агентства AmVitam.in.

Полные версии докладов.

Эта конференция является следующим этапом развития проекта совместного действия «Підтримай українське — провідні українські рекламісти на підтримку українських виробників», который стартовал в конце апреля 2015 года.
Цель этого проекта — способствовать развитию экономики Украины через предоставление украинским производителям доступа к ведущим технологиями в области коммерческих и социальных коммуникаций.
Инициаторы проекта — ведущие операторы коммуникационного рынка: ooh-оператор «Прайм групп», телеканал «UA:Перший», интернет-портал DELO.ua, деловая газета «Бизнес», издание для маркетологов Marketing Media Review, Киевская торгово-промышленная палата, полиграфическая кампания Grande Affiche.
Менее чем за два месяца к проекту обратилось более тридцати украинских производителей. Сейчас в стадии реализации и разработки находится девять маркетингово-рекламных программ различного уровня.

«Цей проект має на меті зміцнення української економіки за рахунок підвищення конкурентоздатності та ефективності українських виробників, перш за все — малого та середнього бізнесу. Розвиток економіки цілої країни — це амбітна мета. Але, переконана, що спільними зусиллями ми її досягнемо. Бо що таке економіка країни? Це ви, це ми, це кожен з нас. Це наша робота. Наші успіхи, наші можливості. Спільно, допомагаючи та взаємодіючи, ми досягнемо цієї мети», — глава оргкомитета проекта совместного действия «Підтримай українське» Екатерина Храмова.

«Завдяки проекту „Підтримай українське“ у нас є змога допомагати малому та середньому бізнесу України. Наприклад, на конференції „Ефективний маркетинг для українських виробників“ ми поділилися з виробниками знаннями про рекламу на телебаченні. І готові й надалі брати участь у заходах проекту „Підтримай українське“ та ділитися набутим досвідом і важливою інформацією. Адже вибір носіїв для промокампаній, кількість виходів для максимального охоплення цільової аудиторії — будь-яка інформація, яка спростить завдання виробникові, який просуває свій продукт, є важливою для розвитку і процвітання малого та середнього бізнесу в Україні», — Вікторія Борщенко, керівник відділу маркетинг-аналізу телевізійного каналу «UA: Перший».

«Ekonomika Communication Hub послідовно та багатовекторно працює з малим і середнім бізнесом більше 5 років. Ми віримо, що це „кров“ нашої економіки і робимо все для того, щоб вона краще „циркулювала“. Звідси й розділ „Підприємець“ на delo.ua, школа підприємництва GET, історії „Обличчя малого та середнього бізнесу“ та „В пошуках Made in Ukraine“ (як розділ на сайті, так і ярмарки). Ekonomika стала майданчиком для реалізації найсміливіших рішень МСБ у форматах онлайн/офлайн/принт і планує масштабувати це співробітництво в нових проектах», — Олександра Говоруха, комерційний директор Ekonomika Communication Hub.

«Зараз у нас є унікальна можливість здійснити якісний стрибок і перейти до перспективної моделі бізнесу: „додатковість та персоналізація“. Ця модель, за якою сьогодні розвиваються провідні світові країни, може стати ключовою для розвитку економіки України», — Володимир Чеповий, шеф-редактор ділового видання «Бізнес».